Co robi hostessa na targach motoryzacyjnych?
Hostessy na targach motoryzacyjnych to niesamowicie ważny aspekt takich imprez. To nie tylko element wizerunkowy, który ma przyciągać uwagę, ale także element wnoszący o wiele więcej, ponieważ hostessa na targu motoryzacyjnym jest przeszkolona w zakresie wiedzy o marce i danym modelu samochodu, który prezentuje. Taka hostessa może więc przekazać nam wiedzę o aucie, przy którym stoi. Nie jest ona tylko dodatkiem do stoiska, a jego zintegrowaną częścią.
Stereotyp hostessy na targach motoryzacyjnych
Jeżeli zapytać by ludzi o skojarzenia jakie mają z hostessami na targach motoryzacyjnych, to większość z nich powiedziałaby że są to młode, skąpe ubrane kobiety. Prawdą jest, że często tak się zdarza, ale trzeba pamiętać także o tym, że luksusowe marki motoryzacyjne nie promują swoich aut w taki sposób, ponieważ byłoby to zbyt błahe z ich strony. Jeżeli w tworzeniu aut stawiają na szyk i klasę to również tymi kategoriami kierują się przy wyborze hostess do swoich stoisk na targach motoryzacyjnych. Wtedy przy ich autach nie spotykamy kobiet ubranych w bikini, lecz często w bogato zdobione, ekskluzywne suknie. Trzeba przyznać, że zarówno te gustownie ubrane panie jak i te odsłaniające nieco więcej przyciągają uwagę w takim stopniu, że niektóre marki postanowiły zrezygnować z udziału hostess na targach motoryzacyjnych, ponieważ twierdzili, że odwracają one uwagę od samochodów, które podczas takich imprez są dla nich najważniejsze. Dla stałych bywalców takich imprez jest to prawdziwy cios, ponieważ nie wyobrażają sobie oni, że w przyszłości mogłoby zabraknąć pięknych hostess na targach motoryzacyjnych.
Hostessa a zarobki
Bycie hostessą na targach motoryzacyjnych to bardzo dobry pomysł na szybki zastrzyk gotówki. Z reguły targi trwające w weekend mogą zagwarantować kilkanaście godzin stosunkowo łatwej i przyjemnej pracy, za którą marki motoryzacyjne są w stanie naprawdę dobrze zapłacić. Podczas nawet małych imprez stawka godzinowa często zaczyna się od 20 złotych, ale zdarza się, że wynosi ona 200 złotych lub więcej. Wszystko zależy od rangi imprezy i marki, która zatrudnia hostessy.